ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΕΩΡΓΙΑΝΝΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑ : ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟ ΑΝΤΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ…
Συνέντευξη:Αγγελική Κερπιτσοπούλου
Ξεκινήσατε με σπουδές στο Θέατρο και τη Λογοτεχνία πρώτα στο Brown University και μετά στη RADA. Πώς και πότε προέκυψε η ζωγραφική;
Η ζωγραφική προέκυψε το 2013 ως επιστροφή σε κάτι που έκανα πολύ τα τελευταία δύο έτη του σχολείου.
2. Η Γιόγκα είναι μία φυσική, νοητική και ψυχική πρακτική ή μαθητεία. Με ποιο τρόπο σας επηρεάζει όλο αυτό στη δημιουργία των εικαστικών σας έργων;
Αυτά τα δυο είναι μια ένωση και λειτουργούν εμμελώς μαζί.
3. Το χρώμα κυριαρχεί στη δουλειά σας. Πώς αυτό προκύπτει και τι αντανακλά στη νοηματοδότηση του έργου σας;
Το χρώμα το μάτι το αντλεί και το εκλαμβάνει από το φως ως ακτινοβολία και το χέρι το ανακλά ως ζωγραφιά.
4. Οι δημιουργίες σας είναι σαν να πραγματεύεται το δίπολο παιδί – ενήλικας με ένα πολύ γοητευτικό τρόπο. Πώς συνδυάζετε αυτές τις δύο καταστάσεις σε μια εικόνα;
Τις συνδυάζω ως απλή, φυσική συνέχεια, νομοτέλεια.

5. Σας έχει επηρεάσει και αν ναι πώς το θέατρο και η λογοτεχνία στη δημιουργία των εικαστικών;
Ό,τι κάνουμε και φέρουμε μόνιμα μετουσιώνεται στις δημιουργίες μας σε μορφή αρμονικής σύνδεσης.
6. Πιστεύετε πως υπάρχει χώρος και κοινό στην Ελλάδα πιο καταρτισμένο πλέον εικαστικά;
Από πάντα και παντού ο παραλήπτης μιας δημιουργίας καταρτίζεται απ’ αυτή, η οποία αν μη τι άλλο τον μυεί εμμέσως στη δική του αυτογνωσία.
7. Ποια είναι τα επόμενά σας σχέδια;
Βιβλιοδεσία κάποιων πρωτότυπων ζωγραφιών.

Ακολουθήστε μας
Καθώς και κανάλι στο youtube: : https://www.youtube.com/channel/UCN-M-45CYwJZUFtCPb2DwYQ?view_as=subscriber με ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις αλλά και ποικίλα αφιερώματα.
Συνέντευξη:Αγγελική Κερπιτσοπούλου
Η Αγγελική Κερπιτσοπούλου γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη.
Σπούδασε Θεωρητικός & Ιστορικός της τέχνης στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών Αθήνας και το πρώτο μεταπτυχιακό της στην Ψηφιακή Κουλτούρα & Νέα Μέσα στο Πανεπιστήμιο της Ουτρέχτης.
Πρόσφατα απέκτησε το δεύτερο Μεταπτυχιακο της Δίπλωμα στη Μουσειολογία & Διαχείριση Πολιτισμού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Κύρια ερευνητικά της ενδιαφέροντα είναι τόσο η κοινωνική αλλαγή μέσα από την τέχνη, όσο και αλληλεπίδραση των νέων τεχνολογιών σε αυτή και στο Νέο Μουσείο.
