ΚΘΒΕ: ΜΕ ΕΝΑ ΔΥΝΑΤΟ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ “Η ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΤΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ” ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΕΜΣ
378
Με ρομαντισμό και χιούμορ ταξίδεψαν οι θεατές στην πρεμιέρα της παράστασης «Η Πινακοθήκη των Ηλιθίων» Η κωμωδία του Νίκου Τσιφόρου επέστρεψε στο Θέατρο της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών Σκηνοθεσία: Ανδρομάχη Χρυσομάλη Επιβάτες σε ένα κρουαζιερόπλοιο, με πολύ ρομαντισμό, ανατρεπτικές καταστάσεις και χιούμορ, είχαν την αίσθηση ότι ήταν οι θεατές που κατέκλυσαν χθες το θέατρο της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών και παρακολούθησαν την πρεμιέρα της παράστασης «Η Πινακοθήκη των Ηλιθίων» του Νίκου Τσιφόρου, σε σκηνοθεσία και δραματουργική επεξεργασία της Ανδρομάχης Χρυσομάλη. Η παράσταση η οποία σημείωσε μεγάλη επιτυχία τη χειμερινή σεζόν, επέστρεψε σε έναν… απόλυτα δροσερό χώρο. Αποτελεί ένα από τα πιο ευφάνταστα νεοελληνικά έργα όπου ο Νίκος Τσιφόρος περιγράφει, με ανάλαφρη κωμική διάθεση, το διαχρονικό δίλημμα ανάμεσα σε δύο κόσμους διαφορετικούς, όπου αναμετράται η αγάπη με το συμφέρον, ο έρωτας με την λογική, το συναίσθημα με το χρήμα, θίγοντας, με εύστοχο τρόπο θέματα που μας απασχολούν και σήμερα. Οι θεατές, οι οποίοι έχουν την αίσθηση ότι βρίσκονται μέσα σε ένα πλοίο, ταξιδεύουν υπό τους ήχους αγαπημένων τραγουδιών του παλιού αμερικάνικου κινηματογράφου (ζωντανή μουσική επί σκηνής) στο Παρίσι και τη Σεβίλη και παρακολουθούν μια ρομαντική διαμάχη ανάμεσα στο συμφέρον και την αγάπη. Διαβάστε ολόκληρο το δελτίο Τύπου Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του ΚΘΒΕ Αστέρης Πελτέκης μαζί με την Ανδρομάχη Χρυσομάλη που υπογράφει τη σκηνοθεσία και τον πιο πιστό θεατρόφιλο της πόλης. Η σκηνοθέτιδα Ανδρομάχη Χρυσομάλη μαζί με τους ηθοποιούς Σοφία Καλεμκερίδου, Στέργιο Τζαφέρη, Βασίλη Σπυρόπουλο και Θανάσης Δισλής. Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του ΚΘΒΕ Αστέρης Πελτέκης με τις Λίλιαν Παλάντζα και Ρούλα Παντελίδου. Η Ανδρομάχη Χρυσομάλη που υπογράφει τη σκηνοθεσία με τον Θόδωρο Ιγνατιάδη. Λίλιαν Παλάντζα, Λευτέρης Δημηρόπουλος, Ρούλα Παντελίδου Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του ΚΘΒΕ Αστέρης Πελτέκης μαζί με πρωταγωνιστές και συντελεστές της παράστασης. |