ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΛΙΑΝΤΡΑΚΗ: “ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ”
Συνέντευξη: Αγγελική Κερπιτσοπούλου Η Ζωή Λιαντράκη, με καταγωγή
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ ΛΩΛΟ: “ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΘΕΑΤΡΟ, ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΗΘΟΠΟΙΟΣ”
Συνέντευξη : Κατερίνα Χατζηκωνσταντίνου Με αφορμή την παράσταση
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΗ ΠΥΡΙΑΛΑΚΟ: «ΕΝΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΩΔΕΙΟ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΝΕΥΜΟΝΑΣ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ»
Συνέντευξη:Ευθύμιος Ιωαννίδης Σε μια εποχή όπου η καλλιτεχνική
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΔΑΜΙΑΝΑΚΗ: “ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ Η ΤΕΧΝΗ”
Συνέντευξη: Αγγελική Κερπιτσοπούλου Ανάμεσα σε δημοσιεύσεις του TikTok,
ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ “ΞΑΝΘΙΑ ΦΡΑΟΥΛΑ” ΣΕ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΡΗΓΑ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΛΑΖΑΡΙΣΤΩΝ
Κριτική: Ευθύμιος Ιωαννίδης Ποιος είναι Mino Bellei (1936–2022) Ο
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΝΤΙΝΟ ΠΟΝΤΙΚΟΠΟΥΛΟ: ” Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΕΝΑΟΣ”
Συνέντευξη: Αγγελική Κερπιτσοπούλου Υπάρχουν ιστορίες που δεν διαβάζονται
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟΔΩΡΟ ΠΑΠΑΓΑΘΟΝΙΚΟΥ: «ΤΟ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΑ ΒΑΣΗ ΤΟ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟ ΤΟΥ»
Συνέντευξη:Ευθύμιος Ιωαννίδης Ο Δρ. Θεόδωρος Παπαγαθονίκου είναι ψυχολόγος
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΥΚΑ ΣΙΜΟΠΟΥΛΟ: «Η LOOPCV ΘΑ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΕΡΓΑΣΙΑ»
Συνέντευξη:Ευθύμιος Ιωαννίδης Ο Λουκάς Σιμόπουλος είναι συνιδρυτής και
ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ “PRIMA FACIE” ΣΕ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΓΙΩΡΓΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ 60ΩΝ ΔΗΜΗΤΡΙΩΝ ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΘΕΑΤΡΟ ΚΟΛΟΣΣΑΙΟΝ
Κριτική: Ευθύμιος Ιωαννίδης Υπάρχουν έργα που δεν τα
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΝΤΩΝΑΚΟΥΔΗ: «Η ΠΙΑΦ ΚΑΙ Η ΝΤΙΤΡΙΧ ΗΤΑΝ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥΣ.
Συνέντευξη:Ευθύμιος Ιωαννίδης Υπάρχουν ρόλοι που δεν υποδύεσαι∙ σε
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΠΑΝΟ ΧΑΤΖΗΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ : “ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ, ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ Η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ”
Συνέντευξη : Κατερίνα Χατζηκωνσταντίνου Ο Πάνος Χατζηελευθερίου ανήκει
ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ “ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΓΚΟΝΤΟ” ΣΕ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ Θ.ΤΕΡΖΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ 60ΩΝ ΔΗΜΗΤΡΙΩΝ ΣΤΟ ΚΘΒΕ
Κριτική: Ευθύμιος Ιωαννίδης Στα 60ά Δημήτρια, ο Γκοντό