ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΝΑΝΑΣ WINTER-ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ : H ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Συνέντευξη:Αγγελική Κερπιτσοπούλου
Η Νανά Winter Γεωργιάδου γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Αννόβερο της Γερμανίας. Παρακολούθησε μαθήματα ζωγραφικής στο εργαστήρι της ζωγράφου Wedekind και από νεαρή ηλικία συμμετείχε σε εκθέσεις νέων καλλιτεχνών. Μετά το γάμο της εγκαταστάθηκε στη Θεσσαλονίκη όπου συνεχίζει να ζωγραφίζει. Έργα της βρίσκονται σήμερα στην Ελλάδα, Γερμανία, Αυστρία, Αγγλία, Γαλλία και στο Βέλγιο.
1) Αθέατο, ο τίτλος της έκθεσης όπου ανοίγει στις 31/10 στο χώρο της Govedarou ART Gallery. Τι είναι αυτό που παραμένει συνήθως αθέατο στην θέαση ενός έργου;
Αθέατη παραμένει η σκέψη του κάθε θεατή βλέποντας κάτι που δεν είναι συγκεκριμένο αλλά αφηρημένο ώστε με την φαντασία του να δημιουργεί τις δικές του σκέψεις
Αυτό διαφέρει από θεατή σε θεατή.

2) Μπαίνετε στην συγκεκριμένη έκθεση με μεσαίου ή πολύ μεγάλου μεγέθους έργα. Τι είναι αυτό που καθορίζει το μέγεθος του έργου και πως λειτουργεί σε εσάς;
Το μεγάλο μέγεθος για εμένα είναι ελευθερία που ξεκινάει με αισθήματα και σκέψεις και προσθέτει μακρινούς ορίζοντες μέχρι που φτάνω στο αποτέλεσμα που θέλω .
3) Η μετάβαση στην αφαίρεση είχε ήδη συντελεστεί από την προηγούμενη περίοδο. Στην χρονική στιγμή οπού συντελέστηκαν τα έργα της τρέχουσας έκθεσης ποια μορφή πήρε η αφαίρεση και για ποιον λόγο;
Η αφαίρεση παραμένει σε εμένα πάντοτε ελευθερία.
Ελευθερία συναισθημάτων, καθώς οι μορφές αλλάζουν σύμφωνα με σκέψεις που γεννιούνται στο μυαλό και είναι αυτές ακριβώς οι σκέψεις που μετατρέπονται σε συναισθήματα
4) Τι ρόλο παίζει η γεωμετρικότητα στα έργα σας. Πως αυτό παίρνει υπόσταση;
Υπόσταση σημαίνει ότι κάτι γίνεται σημαντικό.
Εμπόδια στις σκέψεις μετατρέπονται σε δοκάρια στο μουσαμά , δοκάρια που μπορούν να στηρίξουν ή όπως σε εμένα να είναι εμπόδια.
5) Υποστηρίζετε ότι, Η ζωγραφική δεν είναι αυτό που βλέπεις είναι πως το βλέπεις και ότι με την αφηρημένη τέχνη σου ανοίγεται ένας χώρος ελευθερίας. Πως συντελείτε η ελευθέρια στην δημιουργία ενός έργου τέχνης και πόσο καθορίζει ο ίδιος καλλιτέχνης την θέαση αυτού;
Ο κάθε θεατής αισθάνεται κάτι βλέποντας ένα έργο . Όσο πιο αφηρημένη είναι η τέχνη τόσο περισσότερο ψάχνει και δέχεται το άγγιγμα της εικόνας.
Θέλω ο θεατής να είναι ελεύθερος , για αυτό τίποτα δεν πρέπει να είναι ακριβές , γιατί αυτό θα περιόριζε την ελευθερία του θεατή. Εγώ σαν ζωγράφος , απεικονίζω την δική μου πραγματικότητα που αποτελείται στο μεγαλύτερο μέρος της από αισθήματα και σκέψεις.
Θέλω όμως ο θεατής να δει στο έργο την δική του πραγματικότητα.
6) Τι να περιμένουμε από εσάς καλλιτεχνικά ύστερα από το Αθέατο;
Δεν μπορώ να απαντήσω με τι θα συνεχίσω.
Χρειάζομαι ένα κενό για να πάρω αποστάσεις από την τελευταία φορτισμένη περίοδο.
Συνέντευξη:Αγγελική Κερπιτσοπούλου
Η Αγγελική Κερπιτσοπούλου γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη.
Σπούδασε Θεωρητικός & Ιστορικός της τέχνης στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών Αθήνας και το πρώτο μεταπτυχιακό της στην Ψηφιακή Κουλτούρα & Νέα Μέσα στο Πανεπιστήμιο της Ουτρέχτης.
Πρόσφατα απέκτησε το δεύτερο Μεταπτυχιακο της Δίπλωμα στη Μουσειολογία & Διαχείριση Πολιτισμού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Κύρια ερευνητικά της ενδιαφέροντα είναι τόσο η κοινωνική αλλαγή μέσα από την τέχνη, όσο και αλληλεπίδραση των νέων τεχνολογιών σε αυτή και στο Νέο Μουσείο.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ:
https://www.facebook.com/profile.php?… thessculture.gr https://www.instagram.com/thessculture https://www.youtube.com/@ThessCulture